Jsme malá rodinná firma a dovážíme z Izraele kosmetiku z Mrtvého moře. Provozujeme prodejnu a eshop kesem.cz. Velmi si zakládáme na osobní komunikaci se zákazníky a abychom udrželi její kvalitu, potřebujeme na to dalšího člověka. Ideálně hned teď a dlouhodobě :)
Hledáme proto někoho na DPP nebo fakturu, kdo se zajímá o kvalitní kosmetiku a náš obor mu je blízký. Klíčová je pro nás radost z komunikace a schopnost samostatně vyřešit požadavky zákazníků k jejich spokojenosti. Tato pozice je vhodná také pro studenty. V případě dovolených nebo nemocí se vzájemně zastupujeme v průběhu pracovní doby 9-17h. Sedíme v krásných a moderních kancelářích na Hradčanské.
Všechno potřebné se u nás naučíš, žádné velké zkušenosti nutné nejsou. Důležitý pro nás je ale přirozený projev, chuť komunikovat a naučit se, jak pracujeme a celkově se s námi sladit. Je nás ve firmě málo a upřímně - nikdo nemá čas kontrolovat práci ostatních. Potřebujeme se na tvůj díl práce plně spolehnout. Máme pravidelné porady, kde si ladíme práci na následující týden, a kdykoli ti rádi s čímkoli poradíme nebo pomůžeme.
CO BUDEŠ DĚLAT:
Na denní bázi komunikovat se zákazníky
- ověřovat jejich objednávky a předávat informace kolegům ve skladů
- připravit objednávky pro osobní výdej v našem obchodě a vydat je zákazníkům
- přijímat hovory od zákazníků a vyřešit s nimi jakýkoli problém, např. ztracenou zásilku, dohledání platby, pomoci s objednávkou…
Udržovat nám pořádek v papírech a lokálním skladu
- na prodejně stále máme malé množství výrobků, proto je třeba jejich stav hlídat a udržovat
- pracovat s fakturami, pokladními doklady i doklady ze skladu
CO MUSÍŠ UMĚT:
- mít vztah k našemu oboru a komunikaci s lidmi
- být organizovaný/á a zodpovědný/á, protože my se potřebujeme věnovat primárně jiným oblastem ve firmě. Potřebujeme se spolehnout na
tvůj díl práce.
- umět napsat souvislý text, který má hlavu a patu
- být empatický/á a umět dobře komunikovat se zákazníky i v případě potíží
- poradit si v různých situacích
- rychle se zorientovat v našem systému práce a nástrojích, které používáme
BĚHEM PRVNÍCH 3 MĚSÍCŮ BYS MĚL/A ZVLÁDNOUT:
- seznámit se s námi, firmou i způsobem komunikace se zákazníky
- poznat a porozumět výrobkům, které nabízíme
- naučit se v nástrojích, které používáme (Shoptet, Google dokumenty, Pohoda, Monday, …)
- samostatně si poradit se základními úkoly jako je příprava objednávek, doobjednání produktů na sklad, vyřízení
dotazů zákazníků
Do budoucna se nebráníme navýšení práce a úkolů, v tuto chvíli ale potřebujeme skutečně jenom částečný úvazek. Práce se bohužel nedá dělat vzdáleně, scházíme se proto v kanceláři.
Pokud se do toho s námi chceš pustit, pošli nám svůj životopis a pár slov o sobě a proč tě to táhne zrovna k nám.
email: info@kesem.cz