,,Ahoj Péťo, hrozně nerada objednávám kosmetiku po internetu. Je totiž těžké odhadnout, co mi bude vyhovovat a co ne. Ale moc mě zajímají Tvoje produkty. Dáváte třeba zákazníkům nějaké vzorečky? Pořád přemýšlím, jak to udělat, abych nakonec nebyla zklamaná. To by mě mrzelo. Díky, Dáša."
Ahoj Dášo, úplně to chápu. Já taky nerada objednávám něco, co neznám, po internetu. Je to taková sázka do loterie. Zvlášť pokud se jedná o kosmetické výrobky.
Vždy mi vadilo, když mi někdo něco v obchodě tlačil. Okamžitě jsem se stáhla. Bytostně to nesnáším. Nikdy by mě nenapadlo, že se někdy v životě ocitnu na té druhé straně, na straně prodejce, který ostatním něco nabízí.
Nějak mě životní cesta k prodeji kosmetiky z Mrtvého moře přivedla. Naštěstí jsme začínali tak, že jsme reagovali na rostoucí poptávku rodiny, známých a kamarádů. Nic jsem jim nabízet nemusela, o výrobky měli zájem sami od sebe.
Ale abychom se mohli rozrůst, musela jsem také začít prodávat a nabízet. Čím více se mi ozývalo spokojených zákazníků, tím snadněji a radostněji jsem ostatním naše skvělé výrobky nabízela.
Nejkrásnější věcí na mém podnikání je spokojenost a radost zákazníků. No a když mi někdo napíše, že mu díky našim výrobkům zmizel několikaletý problém s pokožkou, jsem v sedmém nebi. To je ta největší odměna, kterou můžu dostat.
Neumím prodávat něco, co nemám sama ráda a s čím nemám dobrou zkušenost. Všechny výrobky mám vyzkoušeny na sobě. A pokud mi něco nevyhovuje a vidím, že na výrobek ani naši zákazníci nereagují nějak nadšeně, prostě ho z nabídky vyřadím.
O vzorečky nám můžeš napsat, pošleme ti je. Nebo si je můžeš případně objednat na našich stránkách. Ale podle mě je nejlepší, když si naše výrobky objednáš, a pokud ti nebudou vyhovovat, prostě nám je vrátíš a my ti za ně vrátíme peníze.
Tato cesta je podle mě nejvíc fér pro zákazníka. Chci, aby byli všichni naši zákazníci spokojení. Pokud někdo spokojený není, mrzí mě to. Proto musí mít každý zákazník právo na to, aby mohl produkt vrátit, kdyby mu nevyhovoval. Vždyť to je přece normální, že nevyhovuje všechno všem. Zákazníci jsou u mě na prvním místě. A když jsou spokojení, podnikání mě baví.
Podnikání není žádná sranda, začátky jsou vždycky těžké. O tom, co mě podnikání naučilo, se dozvíte v tomto článku.