Kontakt

BONUSOVÝ SYSTÉM PRO ZÁKAZNÍKY

Milí zákazníci,

s velkou radostí Vám představujeme náš nový bonusový systém, který jsme spustili na našich webových stránkách. Tento systém jsme vytvořili s myšlenkou na Vás, naše věrné zákazníky, abyste se mohli těšit z ještě více výhod a odměn při nakupování. 

Jak to funguje?

Je to jednoduché! Pokud již máte svůj účet vytvořený na našem e-shopu, tak při každém nákupu sbíráte body, které se automaticky přičítají na váš účet. Čím více nakupujete, tím více bodů získáváte. A co s těmi body? Můžete je proměnit za atraktivní slevy na další nákupy nebo speciální nabídky, které jsou dostupné pouze pro členy našeho bonusového programu. 

Za každých 50,- Kč z ceny objednávky získáte 1 bod. Body se vám připočítají po zaplacení objednávky. 

1 bodem využijete slevu 2,- Kč na obsah objednávky. 

Body můžete využít na objednávku nad 400,- Kč

ZA CO ZÍSKAT DALŠÍ BODY?

Navíc jsme pro Vás připravili i speciální akce, kde můžete získat body navíc - například během narozenin nebo při speciálních událostech. Nezapomněli jsme ani na věrnostní odměny, takže za dlouhodobou přízeň vás čekají ještě zajímavější bonusy. 

Za registraci získáte 75 bodů

Když vyplníte své datum narození, získáte 50 bodů pro možnost oslavení vašich narozenin na našem e-shopu. 

Za svůj svátek získáte 25 bodů

Za výročí své registrace získáte 50 bodů

Pro přístup do bonusového systému stačí, když se přihlásíte do svého účtu na našich stránkách. V přehledném rozhraní uvidíte svůj aktuální stav bodů, historii nákupů a nabídky, které jsou pro Vás připraveny. 

Kredity mají expiraci 365 dní.

Body nemůžete použít současně při uplatnění dárkového poukazu. 


Na této stránce se dozvíte podrobné informace o funkcích bonusového systému, návod jak ho používat a naše rady.

Užívání bonusového systému

Obchodní podmínky věrnostního klubu  


Doufáme, že Vám náš bonusový systém zpříjemní nákupy a že Vám přinese spoustu radosti a výhod. Děkujeme Vám za Vaši věrnost a těšíme se na další společné nákupy. 

Tým KESEM <3

Kontakt

KOSMETIKA KESEM - VÝDEJNÍ MÍSTO 

NOVINKA - Výdejní místo na Hradčanské je ZAVŘENO.

 

Od ledna 2024 si můžete vyzvednout svoji objednávku na adrese:

U libeňského pivovaru 2015/10, Praha 8 - Libeň, 180 00

 

Objednávky je možné si vyzvednout na HLAVNÍ RECEPCI (v přízemí) v těchto časech:

Pondělí   09:00 - 18:00

Úterý      09:00 - 18:00

Středa     09:00 - 18:00

Čtvrtek   09:00 - 18:00

Pátek     09:00 - 18:00

 

O SPOLEČNOSTI

Telefon: +420 727 981 557

E-mail: info@kesem.cz, objednavky@kesem.cz

SkyTech Corporation s.r.o., IČ: 24813541, DIČ: CZ24813541

Číslo bankovního účtu: 2700557984/2010

 

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Budeme moc rádi, pokud nás budete sledovat i na našich sociálních sítích, které pro vás s radosti spravujeme a aktualizujeme. 

 

 

Děkuji vám za přízeň :-)

Petra - zakladatelka

Kosmetika z Mrtvého moře HB jednatelka kosmetiky

                                                     

Chcete se o nás dozvědět více? Přečtěte si náš článek.

 

NAPIŠTE NÁM 

Náš příběh

 

Kosmetika a Mrtvé moře jsou součástí naší DNA.

 

Vítejte na našich stránkách. :)

Jsme moc rádi, že Vás zajímá nejen kosmetika z Mrtvého moře, ale i NÁŠ PŘÍBĚH a vše s ním spojené. Jako každá životní cesta, tak i ta naše je plná neustálých změn, novinek, ale také pádů, díky kterým se však posouváme výš a výš, a díky kterým jsme tedy stále s Vámi s kosmetikou KESEM, které z celého srdce věříme a skrze kterou se snažíme přenést naši péči i radost až k Vám.

 

Zajímá Vás, co KESEM znamená? 

♥ Slovo KESEM znamená v hebrejštině zázrak.

U Mrtvé moře můžeme neustále pozorovat zázraky, které dělá tělu i duši.

Výhody 21 jedinečných minerálů v Mrtvém moři jsou známé již od starověku, a dokonce se říká, že i Kleopatra navštěvovala Mrtvé moře kvůli jeho léčivým účinkům.

U kosmetických produktů pro udržení mladého a svěžího vzhledu je pro nás i po mnoha letech nejdůležitější kvalita. Každý produkt je osobně kontrolován i testován naším týmem, a dbáme na to, aby ingredience byly té nejvyšší kvality, bez ropy, parabenů, minerálních olejů, SLS, a jiných látek, které jsou považovány za nezdravé nebo nebezpečné. Naše továrny splňují nejvyšší standardy v průběhu celého výrobního procesu a jejich dodržování je přísně kontrolováno.

 

Jak to celé vzniklo?

Za celým nápadem stojí již od prvopočátku zakladatelka značky KESEM i e-shopu PETRA UZAN.

Petra je úspěšnou podnikatelkou, lektorkou hebrejštiny, a také maminkou tří synů, a především ženou, která věří svým snům.

Díky jejímu odhodlání a životní cestě dnes můžeme používat kvalitní kosmetiku z Mrtvého moře a pyšnit se nádhernými recenzemi zákazníků, kterým naše kosmetika pomohla od kožních problému nebo jejich slovy jim dokonce změnila život.

Kosmetika z Mrtvého moře HB Bahenní maska čistící

 

Jaký je příběh zakladatelky Petry Uzan?

Od svých patnácti let jsem trpěla na akné. Dělala jsem vše pro to, aby se mi pleť zlepšila. Čistila jsem ji, kupovala různé přípravky, chodila jsem na laser, ale výsledky byly chabé. Chtěla jsem mít krásnou pleť, nebo alespoň „normální“ pleť bez červených pupínků a jizev.

Oči mi otevřela paní, kterou jsem potkala v jednom malém obchodě s kosmetikou v Tel Avivu, v Izraeli. Tato žena neprodávala produkty jiného výrobce, vyráběla si svoji vlastní kosmetiku. Vysvětlila mi z čeho se kosmetika většinou vyrábí a poté se mě zeptala, jestli si myslím, že takové ingredience mohou pleti prospívat. Vysvětlila mi, proč mám problémy s pletí. Koupila jsem si její výrobky a po několika dnech jsem viděla markantní rozdíl. KONEČNĚ mi něco pomohlo! Díky tomu jsem se začala více zajímat o složení kosmetiky. Jelikož jsem byla v Izraeli, začala jsem používat kosmetiku z Mrtvého moře. Firem, které ji v tu dobu vyráběly bylo asi dvacet. Vyzkoušela jsem skoro všechny  značky, ale oblíbila jsem si pouze jednu. Začala jsem používat bahenní mýdlo, bahenní masku na obličej a kapičky na akné, které s mojí pletí udělaly zázraky.

V té době jsem neměla ani ponětí o tom, že kosmetiku z Mrtvého moře někdy budu do České  republiky dovážet. Z Izraele jsem začala kosmetiku vozit i mamince a svým sestrám. Byly z ní nadšené, své nadšení sdílely se svými kamarádkami a postupem času mě hodně známých prosilo, abych jim tuto kosmetiku také přivezla. Ovšem vozit kosmetiku v kufru se nedá. Brzo mi ten kufr nestačil. :) Před více než deseti lety jsme se s manželem rozhodli, že začneme podnikat. Založili jsme si firmu na obchodní poradenství a napadlo nás, že bychom také mohli začít mou oblíbenou kosmetiku z Izraele dovážet jako výhradní dovozce do ČR. A tak to všechno začalo.

S distribucí kosmetiky jsme začali díky předváděčkám u různých zákaznic doma. Dělali jsme si taková „kosmetická setkání“ a  bylo to velmi příjemné. Časem jsme vytvořili košík s různými  výrobky, který si zákaznice mohly půjčit na týden a výrobky si  zkoušet v klidu domova. Neměli jsme kancelář, výdejní místo, sklad ani zaměstnance. Vše jsem dělala sama, pracovala jsem z domova. Celý náš byt byl plný kosmetiky, což mi tedy moc nevadilo. :) Všechny naše úspory jsme vkládali do firmy, nakupovali jsme zboží, investovali jsme do webových stránek, do marketingu. Bylo to velmi náročné a často jsem si říkala, že to nemá cenu. Pokud podnikáte, tak mi určitě rozumíte. Naštěstí jsme vydrželi a po třech letech se situace začala zlepšovat. Naše kosmetika se dostávala do povědomí lidí,  zákazníci byli s našimi výrobky spokojení, své nadšení sdíleli se  svými známými a kamarády. Pronajali jsme si konečně kancelář  a sklad. Časem jsem začala mít také zaměstnance.

Podnikání s kosmetikou jsem začala v době, kdy jsem byla zaměstnaná v jedné velké firmě. Nejtěžší rozhodnutí bylo odejít ze zaměstnání a živit se pouze podnikáním. Bála jsem se toho, že se neuživíme a navíc přijdu o dobrou práci. Nakonec mě k tomu donutily okolnosti, za což jsem velice vděčná. Za těch několik let jsem prošla dlouhou trnitou cestou pokusů a  omylů. Neměla jsem kolem sebe kamarády, kteří podnikají, proto jsem se neměla ani s kým poradit. Nevěděla jsem, jestli to, co dělám, dělám dobře. Jestli investuji peníze tam, kam je potřeba nebo si tvořím zbytečné výdaje.

Nakonec jsem ale došla až sem, a jsem nesmírně vděčná všem z Vás, kteří jste si ke kosmetice z Mrtvého moře našli cestu, oblíbili si naše produkty KESEM, používáte je a zůstáváte s námi, protože díky Vám to má smysl!

  

 

Mějte se krásně, podnikejte a hlavně si jděte za svými sny. ♥

S přátelským pozdravem Petra Uzan a celý tým KESEM 

Kosmetika z Mrtvého moře HB jednatelka kosmetiky

 

Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

obchodní společnosti

     SkyTech Corporation s.r.o.

se sídlem  U Libeňského pivovaru 2015/10, Libeň, 180 00 Praha 8

identifikační číslo: 24813541

zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 176659     

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese  www.kesem.cz

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
    • Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti SkyTech Corporation s.r.o., se sídlem U Libeňského pivovaru 2015/10, 180 00 Praha 8, identifikační číslo: 24813541, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 176659 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese www.kosmetikahb.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
    • Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
    • Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
    • Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
    • Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  2. uživatelský účet
    • Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
    • Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
    • Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
    • Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
    • Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
    • Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
  3. uzavření kupní smlouvy
    • Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
    • Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
    • Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
    • Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
      • objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
      • způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
      • informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
    • Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
    • Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
    • Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
    • Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
    • Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost patnáct dnů.
    • Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
    • V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího.
    • Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.
    • Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
  4. cena zboží a Platební podmínky
    • Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

 v hotovosti nebo kartou na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;

 bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2700557984/2010, vedený u společnosti FIO banka (dále jen „účet prodávajícího“);

 bezhotovostně prostřednictvím platebního systému GOPAY;

  • Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
  • Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
  • V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do  dnů od uzavření kupní smlouvy.
  • V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
  • Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 8), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
  • Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
  • Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
  1. odstoupení od kupní smlouvy
    • Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
      • o dodávce zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
      • o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího,
      • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu
      • o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
      • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
      • o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
      • o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
      • o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
    • Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.
    • Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo na adresu provozovny nebo sídla prodávajícího. Pro doručování odstoupení od smlouvy platí ustanovení čl. 11 těchto obchodních podmínek. Podnikatel potvrdí spotřebiteli bez zbytečného odkladu v textové podobě jeho přijetí.
    • V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
    • V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
    • Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
    • Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
    • Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
  2. přeprava a dodání zboží
    • V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
    • Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
    • V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
    • Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

 

  1. Práva z Vadného plnění
    • Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
    • Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
      • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
      • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
      • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
      • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
      • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
    • Ustanovení uvedená v čl. 2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
    • Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
    • Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
    • Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
  2. další práva a povinnosti smluvních stran
    • Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží
    • Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
    • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz
    • Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
    • Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  3. ochrana osobních údajů
    • Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
    • Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
    • Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
    • Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
    • Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
    • Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
    • Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
    • V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
      • požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
      • požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
    • Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
  4. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
    • Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
    • Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
  5. Doručování
    • Oznámení týkající se vztahů prodávajícího a kupujícího, zejména týkající odstoupení od kupní smlouvy, musí být doručena poštou formou doporučeného dopisu, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. Oznámení se doručují na příslušnou kontaktní adresu druhé strany a považují se za doručené a účinné okamžikem jejich dodání prostřednictvím pošty, s výjimkou oznámení o odstoupení od smlouvy učiněného kupujícím, kdy je odstoupení účinné, pokud je oznámení kupujícím ve lhůtě pro odstoupení odesláno.
    • Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo vyzvednuto v úložní době, nebo které se vrátilo jako nedoručitelné.
    • Smluvní strany můžou běžnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty uvedenou v uživatelském účtu kupujícího či uvedenou kupujícím v objednávce, resp. na adresu uvedenou na webové stránce prodávajícího.
  6. závěrečná ustanovení
    • Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
    • Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
    • Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
    • Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
    • Kontaktní údaje prodávajícího: SkyTech Corporation s.r.o., adresa pro doručování: U Libeňského pivovaru 10, Praha 8, 180 00, telefon: 727 981 557.

 

V   Praze  dne 9.1.2023                                                                                                                            

OBCHODNÍ PODMÍNKY VĚRNOSTNÍHO KLUBU

Výhody a nabídky Věrnostního klubu se vztahují na nákupy v internetovém obchodě KESEM.


Úvod

  1. Speciální program pro věrné účastníky věrnostního klubu (Klub KESEM) je organizován a spravován společností SkyTech Corporation s.r.o, IČ: 24813541 se sídlem U Libeňského pivovaru 2015/10, Libeň 180 00 Praha 8 (dále také jako „KESEM").
  2. Věrnostní systém je určen pro účastníky věrnostního klubu, kteří v internetovém obchodě KESEM na území České a Slovenské republiky nakoupili zboží a pro potencionální účastníky věrnostního systému, kteří se zúčastnili zvláštních prezentačních a společenských akcí pořádaných mimo e-shop kosmetiky KESEM.
  3. III. Cílem věrnostního systému je odměňovat zákazníky kosmetiky KESEM, kteří jsou účastníky věrnostního systému a poděkovat jim za jejich věrnost poskytnutím cenového zvýhodnění produktů KESEM při splnění níže uvedených podmínek.
  4. Níže uvedené všeobecné podmínky Věrnostního systému stanovují práva a závazky jeho účastníků, tj. společnosti SkyTech Corporation s.r.o. na straně jedné a registrovaného zákazníka na straně druhé. Tato pravidla vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění na internetových stránkách www.kesem.cz .

 

Všeobecné podmínky Věrnostního klubu

Definice:

 

  1. KLUB KESEM" - Věrnostní systém organizován a spravován společností SkyTech Corporation s.r.o., který umožňuje získat účastníkům Věrnostního systému speciální odměny na základě počtu nasbíraných Věrnostních bodů.
  2. Věrnostní účet" - účet registrovaného účastníka Věrnostního systému. Obsahuje informaci o počtu nasbíraných Věrnostních bodů a historii přidělených bodů.
  3. Věrnostní bod" - reprezentuje hodnotu získanou za nákup produktů kosmetiky námi aktuálně nabízených značek účastníkem Věrnostního programu, také pojmenováno jako „kredit“.
  4. Internetový obchod KESEM" - prodejní místo kosmetických výrobků námi aktuálně nabízených značek dostupné na internetových stránkách https://www.kesem.cz/ .
  5. Účastník věrnostního systému" - je registrovaný zákazník do Věrnostního klubu kosmetiky KESEM, který dal souhlas se svou registrací do internetového obchodu KESEM dle stanovených podmínek. V tuto chvíli není pro distributory a velkoobchodní spolupráce. 

 

1 Podstata Věrnostního systému

1.1 V rámci Věrnostního programu sbírá Účastník věrnostního systému Věrnostní body na svůj Věrnostní účet za jím realizované nákupy kosmetických produktů kosmetiky námi aktuálně nabízených značek v internetovém obchodě KESEM.

1.2 Účastník věrnostního programu je identifikován – spojen se svým Věrnostním účtem pomocí svého registrovaného účtu.

1.3 Výměnou za nasbírané Věrnostní body může Účastník věrnostního systému získat cenové zvýhodnění produktů kosmetiky námi aktuálně nabízených značek dle zde definovaných pravidel.

1.4 Výhody vyplývající z Věrnostního systému ani nasbírané Věrnostní body nelze postoupit či prodat jinému Účastníkovi věrnostního systému.

1.5 Nasbírané Věrnostní body nelze směnit za peněžní hotovost, ani prodloužit jejich platnost či je nechat převést, ani nelze přičíst za nezaplacenou objednávku (např.: platba dobírkou). 

2 Účast ve Věrnostním systému

2.1 Účastníkem věrnostního systému se může stát jakákoliv plnoletá osoba, která uvede svou korespondenční adresu na území České i Slovenské republiky.

2.2 Účast ve Věrnostním systému je osobní a dobrovolná dle vlastního rozhodnutí Účastníka věrnostního systému.

2.3 Každý Účastník věrnostního systému může kumulovat Věrnostní body pouze na jeden Věrnostní účet.

2.4 Aby mohl být zájemce zařazen do Věrnostního klubu KESEM, musí vyplnit a potvrdit registrační formulář, který je k dispozici v internetovém obchodě na adrese: https://www.kesem.cz/registrace/ v elektronické podobě nebo v případě vyplnění tištěného registračního formuláře, čitelně a s podpisem, získaného při zvláštních prezentačních a společenských akcích pořádaných mimo e-shop kosmetiky KESEM. Vyplňované údaje musí být kompletní a pravdivé. Po potvrzení elektronické verze v internetovém obchodě KESEM bude zájemce zapsán do Věrnostního systému. Nakupováním produktů pod registrací či přihlášením, zákazník získá Věrnostní body k možnému využití. Registrace je následně zanesena do databáze Účastníků věrnostního systému spravované společností SkyTech Corporation s.r.o. (dále jen "databáze").

2.5 Formuláře bez uvedení podstatných náležitostí, tj. plného jména a příjmení, korespondenční adresy, e-mailu, telefonního čísla a podpisu, nemohou být zařazeny do databáze.

2.6 SkyTech Corporation s.r.o. si vyhrazuje právo nezaregistrovat do databáze zájemce, kteří předložili formuláře, ve kterých jsou údaje neúplné či nečitelné.

2.7 Osobní údaje Účastníka věrnostního systému (registrovaného zákazníka) jsou do databáze zaneseny ihned po dokončení registrace.

2.8 Je v zájmu Účastníka věrnostního systému, aby informoval vždy včas společnost SkyTech Corporation s.r.o. o změnách ve svých osobních údajích (změna adresy, příjmení atd.). SkyTech Corporation s.r.o. doručuje adresné zásilky určené Účastníkovi věrnostního systému pouze na posledně oznámenou adresu, tj. adresu uvedenou ve Věrnostním účtu. V případě, že nebude možné zásilku doručit, nese náklady na dopravu a její náhradu v plné výši zákazník (Účastník věrnostního systému).

 

3 Systém sbírání Věrnostních bodů na Věrnostní účet Účastníka věrnostního systému:

3.1 SkyTech Corporation s.r.o. se zavazuje Účastníkovi věrnostního systému přiznat Věrnostní body za nákup kosmetických výrobků v internetovém obchodě KESEM.

3.2 Počet přiznaných Věrnostních bodů odpovídá výši hodnoty nákupu provedeného v korunách českých (Kč) včetně DPH. Za každých utracených 50,- Kč s DPH náleží Účastníkovi věrnostního programu 1 Věrnostní bod.

3.3 SkyTech Corporation s.r.o. si vyhrazuje právo změnit systém přidělování bodů.

3.4 Po uskutečnění nákupu v internetovém obchodě KESEM jsou Věrnostní body přiřazeny automaticky po uskutečnění transakce v případě, že se Účastník věrnostního programu v průběhu nákupu identifikuje přihlášením ke svému zákaznickému účtu, a zaplatí objednávku v plné výši. Pokud nebyl nákup uhrazen okamžitě, budou Věrnostní body připsány na Věrnostní účet až po přijetí platby na bankovní účet společnosti SkyTech Corporation s.r.o., nebo v hotovosti, nebo prostřednictvím smluvních dopravců (platba na dobírku). Účastník věrnostního systému bere na vědomí, že SkyTech Corporation s.r.o. nemá povinnost informovat zákazníka o končící lhůtě nasbíraných bodů a je v jeho zájmu sledovat vlastní konto Věrnostního systému a expirace nasbíraných bodů. 

3.5 V případě absence přihlášení k zákaznickému účtu při nákupu v internetovém obchodě KESEM si SkyTech Corporation s.r.o. vyhrazuje právo nekompenzovat Věrnostní body a Účastník věrnostního programu přichází o Věrnostní body, které mohl získat za tento nákup.

3.6 V případě zakoupení dárkového voucheru budou Věrnostní body přičteny tomu, kdo dárkový voucher zakoupí, a nikoli tomu, kdo voucher použije k úhradě za zboží. Při využití slevového kupónu nebo dárkového poukazu nelze využít Věrnostní body současně v rámci jedné objednávky.  

3.7 Směna věrnostních bodů za slevu na kosmetický výrobek:

3.7.1. Čerpání Věrnostních bodů je možné, pokud cena v nákupním košíku bude minimálně 400,- Kč. 

3.7.2 Směna Věrnostních bodů může proběhnout pouze během nákupu námi nabízených produktů v internetovém obchodě KESEM, a po přihlášení do zákaznického účtu.

Směna Věrnostních bodů za cenové zvýhodnění produktů námi aktuálně nabízených značek, probíhá následujícím způsobem:
- za každých 50,- Kč získáte 1 Věrnostní bod
- za každý získaný 1 Věrnostní bod dostanete 2,- Kč slevu na objednávku

3.7.3 Směnu či využití věrnostních bodů získaných z objednávky, lze aplikovat vždy až při budoucích objednávkách, nikoli pro danou objednávku, ze které byly Věrnostní body uděleny. 

3.7.4 Sleva bude poskytnuta na kosmetický výrobek s výjimkou dárkových šeků a voucherů. Pokud cena výrobku převyšuje slevu vybrané úrovně, Účastník doplatí rozdíl mezi slevou a cenou vybraného výrobku. Pokud je cena vybraného výrobku nižší než sleva vybrané úrovně, rozdíl Účastníkovi nebude vyplacen. Slevu na kosmetický výrobek lze uplatnit pouze s nákupem jakéhokoliv dalšího produktu.

3.7.5 V případě, že byl použit dárkový šek či voucher, již není možné na danou objednávku využít nasbírané Věrnostní body.

3.7.6  V případě, že byl použit dárkový šek či voucher namísto Věrnostních bodů, tak se Věrnostní body za daný nákup přičtou z celkové částky až po odečtení slevové hodnoty.

3.7.7 Nasbírané Věrnostní body nemohou být v žádném případě směněny za hotovost ani převedeny na jinou osobu.

3.8 Blokace Věrnostního systému

3.8.1 SkyTech Corporation s.r.o. může s okamžitou platností zablokovat Věrnostní systém Účastníka věrnostního systému, pokud nerespektuje pravidla popsaná v tomto dokumentu nebo na registraci záměrně uvedl chybné osobní údaje, či se vydává za jinou osobu.

3.8.2 Účastník věrnostního systému může být kdykoliv na vlastní žádost vyřazen z databáze. V tomto případě zákazník kontaktuje na tel. č. +420 727 981 557 či svou žádost na odstranění osobních údajů odešle na e-mailovou adresu: info@kesem.cz. SkyTech Corporation s.r.o. si na tuto operaci vyhrazuje lhůtu 60 dní ode dne obdržení žádosti k vyřazení z databáze. 

3.8.3. Každý Účastník je oprávněn užívat pouze jeden Věrnostní účet. V případě, že SkyTech Corporation s.r.o zjistí kontrolou databáze, že stejné identifikační údaje (např. jméno a příjmení, e-mailový účet, telefonní číslo) jsou přiřazeny k více Věrnostním účtům, může ukončit registraci daného zákazníka. Nedojde-li k odstranění duplicitních Věrnostních účtů, bude více Věrnostních účtů stejného Účastníka sloučeno do jednoho Věrnostního účtu nebo budou duplicitní účty smazány včetně nasbíraných Věrnostních bodů.

3.8.4. Účastník svojí účastí ve Věrnostním klubu KESEM prohlašuje, že benefity získané na základě své účasti ve Věrnostním systému nebude jakkoli využívat, nepřenechá je třetím osobám k využití a ani je nevyužije k podnikatelským účelům s výjimkou předem domluvené spolupráce oficiálně schválené společností SkyTech Corporation s.r.o. nebo v případě kategorií distributorů a obchodů.

3.8.5. SkyTech Corporation s.r.o. si vyhrazuje právo nepřiznat, nebo zpětně odebrat Věrnostní body Účastníkům, kteří porušují pravidla stanovená v těchto Všeobecných podmínkách či nenapraví takové porušení ani v přiměřené lhůtě po upozornění ze strany SkyTech Corporation s.r.o. V případě opakovaného porušení Všeobecných podmínek může SkyTech Corporation s.r.o. přistoupit ke zrušení Věrnostního účtu. V takovém případě se neuplatní pravidla stanovená v čl. 4.3.

4 Ukončení nebo přerušení věrnostního systému

4.1 SkyTech Corporation s.r.o. si vyhrazuje právo kdykoliv ukončit nebo přerušit Věrnostní systém.

4.2 V případě ukončení nebo přerušení Věrnostního systému bude společnost SkyTech Corporation s.r.o., o této skutečnosti informovat Účastníky věrnostního systému prostřednictvím internetových stránek www.kesem.cz .

4.3 V případě ukončení nebo přerušení Věrnostního systému může Účastník věrnostního systému uplatnit dosud nasbírané body a směnit je za cenové zvýhodnění kosmetických výrobků, nasbíral-li je v množství a čase nezbytném ke splnění podmínky pro směnu v souladu s pravidly popsanými v tomto dokumentu. SkyTech Corporation s.r.o. bude Účastníka věrnostního účtu kontaktovat dostatečně předem o ukončení nebo přerušení Věrnostního systému či možnosti brzkého propadnutí Věrnostních bodů, a pokud Účastník věrnostního systémů Věrnostní body nevyužije ve stanovené lhůtě, nasbírané body propadnou.

5 Ochrana osobních dat

5.1 Účastník věrnostního systému potvrzuje svým podpisem, že se seznámil, a že souhlasí se Zásadami ochrany osobních údajů.

Ochrana osobních údajů

1. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ 

1.1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je SkyTech Corporation s.r.o., se sídlem U Libeňského pivovaru 10, Praha 8 180 00, identifikační číslo: 24813541, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 176659 (dále jen „prodávající“)

1.2. Kontaktní údaje správce jsou

fakturační adresa: U Libeňského pivovaru 10, Praha 8, 180 00   

kancelář: U Libeňského pivovaru 10, Praha 8, 180 00

email: info@kesem.cz

telefon: +420 727 981 557

1.3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

1.4. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

2. ZDROJE A KATEGORIE ZPRACOVÁVANÝCH OSOBNÍCH ÚDAJŮ

2.1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

2.2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy. 

3. ZÁKONNÝ DŮVOD A ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

3.1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je 

  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby. 

3.2. Účelem zpracování osobních údajů je

  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit. 

3.3. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

4. DOBA UCHOVÁVÁNÍ ÚDAJŮ

4.1. Správce uchovává osobní údaje 

  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu). 
  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 10 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu. 

4.2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže. 

5. PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ (SUBDODAVATELÉ SPRÁVCE)

5.1. Příjemci osobních údajů jsou osoby 

  • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy, 
  • zajišťující služby provozování e-shopu (Shoptet) a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
  • zajišťující marketingové služby.

5.2. Správce má v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb / cloudových služeb. 

6. VAŠE PRÁVA

6.1. Za podmínek stanovených v GDPR máte 

  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR, 
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR. 
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR. 
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a 
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR. 
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek. 

6.2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

7. PODMÍNKY ZABEZPEČENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

7.1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

7.2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména hesla, šifrování, zálohy

7.3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

8.1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

8.2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

8.3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.

Prodejní místa

 

Hlavní výdejní místo Kosmetiky KESEM

Tel: 727 981 557

Adresa: U Libeňského pivovaru 10, Praha 8, 180 00

Vyzvednutí objednávky je možné pouze po potvrzení ze strany e-shopu, že je objednávka připravena. 



PRAHA

  • Kadeřnictví MONO - Eva Svobodová

 

Tel: 607 804 940

Adresa: Kladenská 11, 160 00 Praha 6

 

  • Inka Talpova
 

Tel: 602 179 607

Adresa: Pravá, 147 00 Praha 4

 


Tel: 
603 551 166

Adresa:  Vodičkova 791/39, 110 00 Praha 1

Web: E-shop Petra Clinic

  • Lenka Stehlíková
 

Tel: 733 625 662

Adresa: Pernerova 59, 186 00 Praha 8-Karlín

 

E-shop a kamenný obchod

Tel: 296 230 202

Adresa - prodejna: Krakovská 22, 110 00 Praha 1-Nové Město

 

  • Lékárna Na Pankráci

 

Tel: 222 240 179 

Adresa: Na Pankráci 999/40, 140 00 Praha


STŘEDOČESKÝ KRAJ

  • Martina Smutná

 

Tel: 723 018 202

Adresa: Josefa Horáka 16, 273 54 Lidice

 

 

Tel: 606 590 522

Adresa: Náměstí 6, 262 72 Březnice

Web: www.kosmetikarelax.cz

 

 

Tel: 727 908 900

Adresa: náměstí T.G.Masaryka, kolonáda - 290 01 Poděbrady 

Web: www.mandala-podebrady.cz

 

  • Jindřiška Kovářová

 

Tel: 602 733 700

Adresa: Hluboký Důl 101, 280 02 Nebovidy

 

  • Alena Šmídová

 

Tel: 604 989 655

Adresa: Hájecká, 273 51 Unhošť

 

  • Eva Rachvalová

 

Tel: 734 681 313

Adresa: Bernardova 798, 253 01 Chýně

 

  • Oleksandra Chaban
 
Tel: 775 573 013
 
Adresa: Obříství 244, 277 42 Obříství
 
 
 
  • Kosmetické služby - Petra Strnadová

 

Tel: 602 778 989

Adresa: Žižkova 155/5, 278 01 Kralupy nad Vltavou

 

  • Maria Schmittová

 

Tel: 724 306 347

Adresa: Petrovice 130, 270 35 Petrovice u Rakovníka


PLZEŇSKÝ KRAJ 

  •  Kosmetika a nehtová modeláž - Hana Štěpánová

 

Tel: 723 273 598

Adresa: Masarykovo náměstí 447, 330 23 Nýřany


PARDUBICKÝ KRAJ

  • Ivana Černíková

 

Tel: 737 878 188

Adresa: Náměstí republiky 55, 530 02 Pardubice

 

  • Anna Andrlová - ANNO
 
Tel: 775 205 080
 
Adresa: Riegrova 3, 572 01 Polička
 
 
  • Dentimed s.r.o.
 
Tel: 724 104 700
 
 
Adresa: Družstevní 76, Zahájí, 570 01 Litomyšl

JIHOMORAVSKÝ KRAJ

  • Obchůdek U Marušky

 

Tel: 606 310 050

Adresa: Rožmitálova OD Centrum 5/7, 67801 Blansko

 

  • Roman Kyncl
 

Tel: 603 435 220

Adresa: Nebovidská 61, 664 47 Střelice

 
  • Salon Lea - Kamila Štěrbová 
 

Tel: 722 070 827

Adresa: Hybešova 40, 679 32 Svitávka


ZLÍNSKÝ KRAJ

  • Hana Petříková

 

Tel: 775 786 199

Adresa: Trávník 174, 767 01 Kroměříž

 

  • Hana Pančochová

 

Tel: 603 827 767

Adresa: Dvořákova 645, 686 01 Uherské Hradiště

 

  • Sabina Vrajová

 

Tel: 733 194 936

Adresa: Vsetínská 1411, 757 01 Valašské Meziříčí

 

  • Zlata Lukscheiterová

 

Tel: 732 733 966

Adresa: Luční 1339, 757 01 Valašské Meziříčí 


MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ

  • Lucie Římanová

 

Tel: 776 309 687

Adresa: Kpt. Jaroše 699/20, 737 01 Český Těšín

 

  • Geňa Morávková

 

Tel: 774 565 337

Adresa: Oldřichovice 1056, 73961 Oldřichovice

 

  • Me Teva - Bc. Pavla Pavlištíková
 
Tel: 777 279 502
 
Adresa: Oprechtice, 739 21 Paskov

KARLOVARSKÝ KRAJ


ÚSTECKÝ KRAJ

  • Ivana Přibíková

 

Tel: 604 591 982

Adresa: A. Muchy 418/18, Pokratice, 412 01 Litoměřice

 

  • AMISPOL S.R.O.
 
Tel: 608 300 072
 
Adresa: Tovární, 400 01 Ústí nad Labem-město

LIBERECKÝ KRAJ

  • Irena Kobrová

 

Tel: 725 420 239

Adresa: Lidické nám. 731, 468 51 Smržovka

 

  • Michaela Martínková

 

Tel: 739 378 776

Adresa: Vzdušná 1373, 460 01 Liberec


OLOMOUCKÝ KRAJ

  • Karin Kvapilová

 

Tel: 604 782 904

Adresa: Nová Červená Voda 110, 790 53 Stará Červená Voda

  • Mýdla-šperky obchod - Olga Juchelková

 

Tel: 603 389 400

Adresa: 28. října 864/36, 790 01 Jeseník

  • Hana Nawarová

 

Tel: 775 498 420

Adresa: Seifertova 721, 790 01 Jeseník

Tel: 604 881 600
 
Adresa: Hlaváčkovo nám., 796 01 Prostějov
 

 

  • Biododomu.cz - Lenka Sedláková
 
Tel:  724 735 076
 
Adresa: Ostravská 37, 779 00 Olomouc

JIHOČESKÝ KRAJ

  • Boutique parfums obchod - Edita Čermáková

 

Tel: 774 608 883

Adresa: Křišťanova 65, 383 01 Prachatice

  • Manikůra, Líčení Štěpánka Braťková

 

Tel: 775 246 750

Adresa: Školní 225, 386 01 Strakonice

Web: Manikúra, Líčení

  • Boutique Parfums - Edita Čermáková
 
Tel: 774 608 883
 
Adresa: Velké náměstí 44, 383 01 Prachatice
 
 
Úplné znění pravidel soutěže

Níže naleznete úplný výpis pravidel spotřebitelské soutěže.

Účelem níže uvedeného textu v rámci tohoto dokumentu je jasná a úplná úprava pravidel soutěže pořádané na sociálních sítích společností SkyTech Corporation s.r.o. (dále jen „soutěž“). Zde uvedená pravidla slouží jako doplnění informací týkajících se pravidel soutěže („informace o soutěži“) uvedených na sociální síti přímo organizátorem, kde je soutěž organizována (dále jen „sociální síť“).

Organizátorem soutěže je: SkyTech Corporation s.r.o., sídlem U liběnského pivovovaru 2015/10, 18000 Libeň (Praha 8), Česká republika

IČO: 24813541, zapsaná u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 176659 (dále jen „organizátor“).

I. konání soutěže (termín a místo)

1. Soutěž se uskuteční v rámci účtu organizátora na sociální sítích v době a na území uvedeném v informacích o soutěži na sociální síti.

II. Účastníci soutěže

1. Účastníkem soutěže může být pouze fyzická osoba starší 18 let s adresou pro doručování na území Evropské unie splňující případně další podmínky uvedené v informací o soutěži na sociální síti (dále jen „účastník", „účastník soutěže“ nebo „soutěžící").
2. Ze soutěže jsou vyloučeny všechny osoby v zaměstnaneckém nebo obdobném poměru k organizátorovi.
3. Osoby nesplňující podmínky účasti v soutěži nebo jednající v rozporu s pravidly soutěže nebudou do soutěže zařazeny.

III. Podmínky výhry

1. Pravidla a podmínky výhry, podle kterých bude určeno pořadí výherců jsou uvedeny na sociálních sítích v informacích o soutěži.
2. V informacích o soutěži je také popsána i samotná výhra. Předání výhry výherci bude zajištěno zejména prostřednictvím třetí strany zajišťující doručovatelské služby, nebo dle přímé domluvy s výhercem, nebude-li v informacích o soutěži stanoveno jinak.

IV. Zpracování osobních údajů

1. Účastí v této soutěži bere soutěžící na vědomí zpracování poskytnutých osobních údajů pro účely realizace (tedy jejího vedení, organizace a vyhodnocení) této soutěže, veřejné vyhlášení výherce (zejména na webových stránkách a sociálních sítích organizátora) a kontaktování výherce z důvodu oprávněného zájmu organizátora na úspěšné realizaci soutěže. Zpracovány budou kontaktní údaje účastníka a případně další údaje poskytnuté pro realizaci soutěže.
2. Účastník bere na vědomí, že poskytuje svoje osobní údaje dobrovolně a že má právo na přístup k osobním údajům a právo na opravu těchto osobních údajů, blokování nesprávných osobních údajů a namítání jejich zpracování. V případě pochybností o dodržování práv organizátorem se účastník může obrátit na pověřence pro ochranu osobních údaje na emailové adrese info@kesem.cz nebo se obrátit k Úřadu pro ochranu osobních údajů.
3. Další informace ohledně ochrany osobních údajů naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.

V. Závěrečná ustanovení

1. Organizátor si vyhrazuje právo nahradit deklarované výhry výhrami obdobného typu a odpovídající hodnoty a měnit podmínky realizace výher v případě, že výhry objektivně nebude možno realizovat v souladu s těmito pravidly.
2. V případě, že bude mít organizátor oprávněné podezření na spáchání podvodného jednání ze strany výherce či osoby, která danému výherci dopomohla k získání výhry, výhra nebude realizována. Odstoupení od kupní smlouvy dle čl. II. odst. 1 písm. c) po výhře v soutěži se považuje za podvodné jednání.
3. Účastí v soutěži vyjadřuje soutěžící souhlas s pravidly a podmínkami soutěže.
4. Organizátor si vyhrazuje právo s konečnou platností rozhodnout o všech záležitostech týkajících se této soutěže, vč. předčasného ukončení soutěže nebo změně pravidel v době trvání soutěže. V případě stížností ohledně průběhu soutěže se na nás prosím obraťte na emailové adrese info@kesem.cz
5. Pravidla soutěže jsou účastníkům k dispozici na webových stránkách organizátora a v informacích o soutěži na sociální síti.
6. Organizátor soutěže si vyhrazuje právo bez udání důvodu vyloučit účastníka soutěže, jehož chování vykazuje známky nekalého či podvodného jednání. Organizátor může ze soutěže vyloučit soutěžící, kteří nesplňují podmínky dle těchto pravidel.
7. Nerealizované výhry bez náhrady propadají zadavateli.

 

Aktuálně probíhající soutěže naleznete na našem webu www.kesem.cz nebo na našich sociálních sítích uvedených v Kontaktu této webové stránky.

UŽÍVÁNÍ BONUSOVÉHO SYSTÉMU KESEM
Využívání bonusového systému je zcela jednoduchý proces, kterým si můžete zpříjemnit nákup a získat naše produkty za zvýhodněné ceny. Připravili jsme pro vás podrobný popis, jak se přihlásit na e-shop a jak efektivně využívat bonusový systém. 

 

Přihlášení na E-shop

  1. Navštivte naše webové stránky a v pravém horním rohu se nachází tlačítko a je označeno jako „Přihlášení“ nebo „Registrace“.

    Snímek obrazovky 2024-06-28 091457
  2. Registrace nového účtu (pokud ještě nemáte účet):
    1. Klikněte na „Registrace“
    2. Vyplňte registrační formulář
    3. Po vyplnění formuláře potvrďte tlačítkem „Registrovat“
    4. Následně vyplňte své údaje (jmeno, přijmeni, telefonní čislo, email, adresu...)
    5. Přijde vám potvrzující e-mail, že registrace proběhla úspěšně

 Snímek obrazovky 2024-06-28 091825

  1. Přihlášení do již existujícího účtu:
    1. Klikněte na „Přihlášení“
    2. Zadejte svou e-mailovou adresu a heslo, které jste si zvolili při registraci
    3. Potvrďte přihlášení kliknutím na tlačítko „Přihlášení“
      Snímek obrazovky 2024-06-28 092007
  2. Jakmile se zaregistrujete/přihlásíte, budete se nacházet na hlavní stránce svého účtu nebo se do něho dostanete přes kliknutí na "Můj účet" v pravém horním rohu. Své body můžete vidět v Klientském centru svého účtu, ve svých objednávkách nebo vpravo nahoře nad košíkem.

 Snímek obrazovky 2024-06-28 092208

Snímek obrazovky 2024-06-28 092346

Na svém účtu můžete spravovat mnoho věcí:
  1. Ve složce „Moje osobní údaje“ můžete spravovat a měnit své údaje a heslo k vašemu účtu nebo přidávat doručovací adresy
  2. Ve složce „Moje objednávky“ můžete spravovat své objednávky a zároveň i stav svých kreditů, po kliknutí na "Kód" objednávky můžete produkty z předešlých nákupů znovu objednat
  3. Ve složce „Moje platby“ uvidíte, kolik jste za objednávky zaplatili a kdy jste objednávky zaplatili, a ukládat platební karty
  4. Ve složce „Moje daňové doklady“ naleznete všechny faktury za vaše vystavené objednávky, po kliknutí na "Kód" faktury, se vám daňový doklad automaticky stáhne do počítače
  5. Ve složce „Moje zálohové faktury“ naleznete všechny zálohové faktury, po kliknutí na "Kód" faktury, se vám zálohová faktura automaticky stáhne do počítače
  6. Ve složce „Moje dobropisy“ naleznete doklady o případném vrácení peněz za objednávku, po kliknutí na "Kód" dobropisů, se vám doklad automaticky stáhne do počítače
  7. Ve složce "Dodací listy" naleznete doklad o dodání objednávky, po kliknutí na "Kód" dodacího listu, se vám doklad automaticky stáhne do počítače
  8. Ve složce „Moje doklady k přijaté platbě“ naleznete dokumenty, kdy jsme obdrželi vaši platbu za objednávku, po kliknutí na "Kód" dokladu, se vám daňový doklad automaticky stáhne do počítače
  9. Ve složce „Moje slevy“ naleznete svou zákaznickou skupinu a věrnostní slevu, dodatečnou slevu a aktuální zákaznickou slevu
  10. Ve složce „Moje hodnocení u produktů“ najdete vámi ohodnocené produkty
  11. Ve složce „Moje diskuse u produktů“ naleznete vaše komentáře u produktů

 

Využívání Bonusového systému

Obecné informace k využívání bonusového systému naleznete na hlavní stránce e-shopu pod stránkou Kontakt.

  1. Získávání bonusových kreditů
    1. 75 kreditů za registraci = sleva 150,- Kč
    2. Nákup zboží: V našem bonusovém systému získáte za každou utracenou 50,- Kč v objednávce 1 kredit k čerpání.
    3. Speciální události: Rádi slavíme, ale hlavně, rádi slavíme s vámi. Za vaše narozeniny, svátek, výročí registrace na našem e-shopu, vám zašleme jako dárek kredity k využití pro další objednávku.
      1. Narozeniny 50 kreditů = 100,- Kč
      2. Svátek 25 kreditů = 50,- Kč
      3. Výročí registrace 50 kreditů = 100,- Kč
    4. Bonusové kredity jsou vždy přičteny až po kompletní úhradě objednávky. 

 

  1. Kontrola stavu bonusových kreditů
    1. Po přihlášení na svůj účet byste měli vidět stav svých bonusových kreditů, v sekci „Můj účet“.
    2. Tuto sekci najdete po kliknutí na své jméno v pravém horním rohu.

 

  1. Uplatnění bonusových kreditů:
    1. Při nákupu můžete uplatnit kredity během procesu platby. Na stránce v košíku při vyplňování adresy k doručení máte možnost buďto „vložit celé konto“ nebo určitý počet kreditů, které chcete uplatnit (1 kredit činí 2,- Kč z objednávky).
    2. Minimální výše objednávky pro možnost čerpání kreditů je 400,- Kč.
    3. Bonusové kredity nelze uplatnit v případě využití dárkového poukazu, voucheru, či slevového kupónu. 

 Snímek obrazovky 2024-06-28 092849

Snímek obrazovky 2024-06-28 092957

Vyberte si daný počet kreditů a klikněte na tlačítko „Použít“. Sleva se automaticky z celkové ceny nákupu odečte. Viz obrázek

Snímek obrazovky 2024-06-28 093048

  1. Další možnosti využití kreditů:
    1. Všechny další možnosti využití kreditů jsou v procesu schvalování a implementování na náš e-shop.

 

Tipy pro efektivní využívání bonusového systému

  • Sbírejte kredity pravidelně: Abyste vždy své kredity obdrželi, zkontrolujte si, že při každém nákupu jste přihlášení, aby se vám kredity přičítaly.
  • Kontrolujte platnost bodů: Naše kredity mají platnost 365 dní. Doporučujeme tedy jak získávat, tak zároveň i čerpat kredity za objednávky.
  • Při vyplňování svých osobních údajů nezapomeňte na vyplnění svého narození, abyste obdrželi kredity za vaše narozeniny.
  • Využívejte speciální akce: Odebírejte naše newslettery, sledujte naše sociální sítě, aby vám neunikly žádné akce či jiné výhodné nabídky.

 

TAK NEVÁHEJTE, PŘIHLASTE SE/ZAREGISTRUJTE SE A UŽÍVEJTE SI NÁŠ BONUSOVÝ SYSTÉM UŽ DNES!

Velkoobchod a distribuce

Stránku pro Vás připravujeme, aby pro Vás naše výhody a podmínky byly co nejsrozumitelnější a nejpřínosnější. ♥

Pokud máte zájem o spolupráci, neváhejte a určitě nám napište na e-mail nebo zavolejte, my se Vám rádi budeme věnovat, odpovíme na Vaše dotazy a nebo si s Vámi rádi domluvíme osobní schůzku. Není na co čekat. :-)

Děkujeme za Váš zájem a přejeme krásný den.

Tým KESEM 

Stránka 1 z 1 - 10 položek celkem